دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید دریل شارژی

در هنگام خرید دریل شارژی چه مواردی اهمیت دارد؟ 

دریل های شارژی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع دریل ها می باشند که در انواع مدل ها و برندها در بازار توزیع گشته اند. اما برای انتخاب هر چه بهتر آن فاکتورهایی وجود دارد که باید در نظر گرفت. در ادامه به برخی از این پارامترها خواهیم پرداخت: 

  • برند: مانند هر محصول دیگری تنوع برند و شرکت تولید کننده در این ابزار بالا می باشد. همین این امر سبب گردیده است تا با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی رویرو شویم. اما شناخت برندهای با کیفیت به انتخاب هر چه بهتر کمک بسزایی می کند. از مشهورترین آن ها می توان به بوش، آاگ، ماکیتا، دیوالت، میلوکی نام برد. 
  • قیمت: از مهم ترین پارامترهایی که می توان در هنگام خرید دریل شارژی در نظر گرفت، قیمت آن محصول می باشد زیرا به فاکتورهای مهم و متفاوتی مانند برند، قابلیت چکشی بودن یا نبودن، داشتن لوازم جانبی (مانند دسته کمکی، باطری اضافی، کیف)، گارانتی و غیره بستگی دارد. بنابراین در هنگام خرید حتما در نظر داشته باشید که برای چه کاربردی این محصول را تهیه می نمایید. 
  • کلاچ : با استفاده از کلاچ می توان سطح مقاومت برای نیرویی که به دستگاه وارد می شود را تنظیم کرد. در هنگام رسیدن نیرو به سطح مقاومت، کلاچ آزاد می شود و اجازه وارد شدن هیچ نیروی اضافی را نمی دهد در نتیجه اگر به درستی تنظیم شود پیچ در اثر نیروی زیاد شکسته و یا رد نخواهد شد. 
  • شکل ظاهری: طراحی این دستگاه نیز اهمیت دارد زیرا باید به شکلی باشد که کاربر به راحتی بتواند با آن کار کند. در ادامه به انواع این طرح خواهیم پرداخت.

    •  T شکل: دسته این مدل در مرکز دستگاه قرار دارد. همین طراحی سبب می گردد تا وزن دریل توزیعغ شده و فشار کمتری به مچ دست وارد شود. 
    • طرح تفنگی:  دریل های برقی معمولا به صورت  تفنگی تعبیه شده اند که دسته آن در انتها قرار دارد. 
  • قدرت و توان: قدرت و توان در هر ابزاری در هنگام انتخاب حرف اول را می زند. بنابراین با توجه به کارکرد باید توان و قدرت را در نظر بگیرید. پر واضح است که هر چه عدد ولت و ولتاژ بیشتر باشد قدرت و توان آن بیشتر خواهد بود. 
  • ۰۱/۰۳/۱۶
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی