دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین ابزارها مورد استفاده در مشاغل مختلف، سنباده کاغذی است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌بایست در خرید این محصولات مدنظر قرار دهید را شرح دهیم. با ما همراه باشید. 

خرید ستباده کاغذی

همه چیز در مورد سنباده کاغذی

از جمله مهم‌ترین ابزارهایی که در صنایع گوناگون به ویژه نجاری کاربرد دارد، سنباده نام دارد. از این محصول برای صاف و صیقلی کردن سطوح مختلف به ویژه چوب‌ها استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر اگر قصد دارید روی سطوح مختلف به ویژه چوب را رنگ کنید باید قبل از آن، سطح چوب را به خوبی سمباده زده و صیقلی کنید. این محصول کاربردی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. در مجموع می‌توان گفت این محصول در دو مدل، برقی و دستی انجام می‌شود. مدل‌های دستی این محصول با نام کاغذ سمباده نیز شهرت دارد. سنباده برقی نیز طرفداران خاص خود را دارد و اغلب در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سمباده‌ها در برندهای مختلف و با کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. از این رو افراد برای انتخاب بهترین این ابزارها می‌بایست به نکات مهمی توجه کنند. از این رو ما در ادامه این مقاله شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:

بهترین فروشگاه ابزارآلات در ایران 

خرید بهترین ابزارآلات برقی

مهمترین نکات خرید سنباده کاغذی

از جمله مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب این ابزارها مدنظر قرار دهید، نوع کابردی است که مدنظر دارید. مدل‌های صنعتی این ابزارها، قیمت بالاتری دارند چرا که جنس چسب و ورق پشتی  بهتری دارند. این ابزارها در دو نوع باز پوشش و بسته پوشش طراحی و تولید می‌شوند. در مدل باز پوشش بر خلاف بسته پوشش، فاصله بین دندانه‌های روی سطح محصول زیاد است و برای کار روی سطوح چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

جنس دندانه‌ها از دیگر مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصولات باید به ان توجه کنند. در برخی از موارد جنس دندانه‌ها به صورتی است که تنها برای کار روی فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی دیگر نیز برای استفاده روی سطوح چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از جنس‌های مهم این دندانه‌ها، گارنت است. از این جنصس بیشتر برای صیقلی کردن سطوح چوبی استفاده می‌کنند. اما جنس سنگ سنباده برای فعالیت و کار روی سطوح فلزی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ چخماق نیز نیز دوام بسیار بالایی دارد و به صورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی