دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که به صنعت نجاری ورود پیدا کرد‌اند این است که به چه وسایل و ابزارهایی نیاز دارند؟ استفاده از کدام وسایل در این حوزه ضروری و کاربردی است؟ ما در این مقاله به پاسخ این پرسش‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 وسایل مورد نیاز کارگاهنجاری خانگی

همه چیز در مورد ابزارهای نجاری خانگی

افراد زیادی به دنبال راه‌اندازی یک کارگاه نجاری خانگی هستند. یکی از مهم‌ترین سوالات این افراد این است که از کدام ابزارها باید در این زمینه استفاده کنند؟ قبل پاسخ به این پرسش بهتر است نکاتی را مدنظر قرار دهید. برای راه اندازی یک کارگاه خانگی به فضایی که دارید توجه کنید. قصد دارید یک کارگاه در آپارتمان خود بسازید یا در ویلا و زیرزمین محل زندگی خود؟ به عبارت دیگر مشاغل مختلفی با چوب درگیر هستند که هر کدام به فضای مخصوصی نیاز دارند. به عنوان مثال کارگاه‌های مبلمان سازی به فضای بزرگی نیاز دارند. بر خلاف این حوزه مشاغلی مانند معرق کاری نیاز چندانی به فضای بزرگ نداشته و برای کار در محیط‌های آپارتمانی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. چرا که سروصدای کم هنگام فعالیت تولید می‌شود. افراد می‌توانند با صرفه هزینه راه‌اندازی یک کارگاه خانگی به درآمد‌های بزرگی دست پیدا کنند. ما در ادامه مهم‌ترین  ابزارهای نجاری را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

بیشتر بدانید:

ماشین کندگی نجاری چیست؟

بهترین فروشگاه ابزارآلات در ایران

در کارگاه نجاری خانگی به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

بسته به اینکه به چه حوزه‌ای از کار با چوب وارد می‌شوید، ابزارهای مختلفی نیاز دارید. ما در این قسمت به مهم‌ترین و عمومی‌ترین ابزارهای مورد استفاده در این زمینه خواهیم پرداخت. دریل برقی از جمله مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز در حوزه کار با چوب به شمار می‌رود. برخی از مدل‌های این محصول مجهز به دیمر هستند که امکان تنظیمات پیچ بند را فراهم می‌کند. از دیگر ابزارهای کاربردی، فرز دستی است. افراد می‌توانند با استفاده از این دستگاه کارهایی مانند ابزارزنی لبه چوب، ایجاد طرح روی چوب، ساخت زهوار و سوراخ کاری استفاده کنند. مکنده از جمله دیگر ابزارهای مورد نیاز در این حوزه است. با استفاده از این ابزار می‌توان خاک و چوب موجود در محیط را تخلیه کرد. میخکوب یکی دیگر از ابزارهایی است که در این لیست جای می‌گیرد. افراد می‌توانند قبل از چسب کاری برای کوبیدن میخ‌های موقتی از این محصول استفاده کنند. وجود کمپرسور هوا نیز در این زمینه ضروری است. این محصول برای تأمین انرژی و نیروی ابزارهای بادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند با استفاده از ابزاری به نام گیره دستی چوب را به خوبی نگه دارند. این محصول در نمونه‌های اتوماتیک نیز تولید می‌شود که برای افرادی که به تنهایی کار می‌کنند، گزینه مناسبی است. 

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی