دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین ابزارهای تولید شده به نام مته گازور آشنا کنیم. با ما همراه باشید. 

مته گازور چیست؟

معرفی جامع مته گازور 

از جمله مهم‌ترین ابزارها مورد استفاده در مشاغل و حوزه‌های مختلف، مته‌ها وانواع دریل‌ها هستند. این ابزار ها توسط برندهای مختلف در انواع بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاصی دارد که آن محصول را کاربرد خاص و ویژه‌ای دارد. دریل‌ها با استفاده از تجهیزات مختلف سرعت و عملکرد فعالیت را افزایش می‌دهند. مته گازور نیز یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای ایجاد حفره مختلف با ورودی‌های برش خورده کاربرد دارد. افراد می‌توانند با استفاده از این محصول برش‌های استوانه‌ای دقیقی روی سطوح به وجود می‌آورد. این ابزار در حین فعالیت خرده‌های چوب زیادی نیز تولید می‌کند. این محصول با چرخش به دور یک محور روی سطح مورد نظر سوراخی را ایجاد می‌کند. افراد می‌توانند برای افزایش سرعت خود تیغه این محصول را به خوبی تیز کنند.  

معرفی پرکاربردترین مته‌ها 

مته مخروطی چیست و چه کاربردی دارد؟

لیست مهم‌ترین معایب مته های گازور 

  1. جهت انجام ظریف فعالیت‌های خود با استفاده از این محصول، باید سرعت کار خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. از این رو زمان بیشتری را باید صرف انجام کار خود کنید. 
  2. این سیستم باید از طراحی منحصر به فرد و خاصی بهره گرفته باشد. چراکه باید سوراخ‌های  با سطح صاف و کناره‌های نرم طراحی شده است. 
  3. در صورت استفاده با سرعت کم، ممکن است دستگاه داغ کرده و آسیب ببیند. برای رفع این مشکل باید به صورت متناوب از تیزی تیغه خود مطمئن شوید و در صورت هر گونه آسیبی آن را تعویض کنید. 
  4. در صورت فعالیت با سرعت کم خرده چوب‌های بیشتری تولید می‌شود و تخلیه آن در حفره‌های کوچک با مشکل مواجه شده و در حفره‌های بزرگ نیز به سرعت پر شده و نیاز به تخلیه پیدا می‌کنند. 

برای خرید این محصول می‌توانید به بهترین فروشگاه فعال در حوزه ابزارآلات به نام فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار مراجعه کنید. 

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی