دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین راه شناسایی اره تقلبی اشتیل

ابزارهای برندهای معروف اغلب در بازار به صورت غیرقانونی کپی می شوند و با یک نام تقلبی و بی کیفیت به فروش می رسند. برند اشتیل نیز ازجمله همین برندها می باشد که گروهی از افراد اقدام به کپی برداری از اره های این برند کرده اند. در این مقاله روش هایی که برای تشخیص اره تقلبی اشتیل وجود دارد را خدمت شما شرح می دهیم. پس با ما همراه باشید

  1. مصرف کنندگان عموما هزینه های زیادی را برای آنچه که فکر می کنند ارزش بالایی دارد، پرداخت می نمایند. به همین علت، اولین گزینه ایی که می توان به تقلی بودن کالا پی برد، قیمت پایین آن است که کمترین دوام، عملکرد و ایمنی را دارند. با این حال، نمی توان به حتم گفت که تمامی کالاهای تقلبی ها ارزان هستند. در بسیاری از موارد، قیمت آنها تنها کمی ارزان تر از نمونه اصل آن هستند تا این باور را در ذهن مردم ایجاد کنند که محصول خریداری شده همان نمونه اصلی برند STIHL است.
  2. محصولات شرکت اشتیل، مطابق با استانداردهای دقیق کیفیت و ایمنی ساخته شده اند. اما این موضوع، اجناس تقلبی این برند را شامل نمی شود. کالاهای تقلبی اشتیل عموما طی یک مدت کوتاه، خراب شده و عملکرد آنها به درستی انجام نمی شود و به علت کمبود قطعات یدکی، امکان تعمیر آنها وجود ندارد. علاوه بر این، کالاهای تقلبی ویژگی های ایمنی کاملی نداشته و این مورد می تواند کاربران را در هنگام انجام کار دچار مشکل نماید. به طور مثال،تعبیه محافظ دستی جهت ترمز اتوماتیک، مهمترین ویژگی ایمنی اره زنجیری است که اجناس تقلبی فاقد این ویژگی و سیستم هستند.
  3. عمده محصولات جعلی ساخته کشور چین هستند. به علت استفاده از رنگ های نارنجی و خاکستری روشن، شباهت بسیار زیادی به محصولات اصلی دارند.
  4. علاوه بر رنگ،با درج برچسب های جعلی نیز با نام تجاری STIHL بر روی کالا– و گاهی اوقات درج نام های معروف مدل مانند MS 440 – قصد فریب خریداران را دارند.
  5. وجه مشترک بین کالای اصل و تقلبی محصولات اشتیل فقط رنگ و نام مدل دستگاه می باشد. این کالاها به طول معمول فناوری ساخت بسیار ضعیفی دارند و فاقد استانداردها و دستورالعمل های قانونی می باشند.  

بهترین راه تشخیص اره تقلبی اشتیل

راهنمایی در خصوص خرید اره درخت بر اصل اشتیل 

با مدیریت هوشمندانه حقوق مالکیت معنوی، که حق ثبت اختراع و مارک های تجاری را شامل می شود، شرکت اشتیل در بسیاری از کشورهای به مقابله با این موضوع پرداخته و نام تجاری STIHL در بیش از ۱۶۰ کشور جهان محافظت می شود. در سال های اخیر، شرکت STIHL تعداد بسیاری از  اره درخت بر تقلبی را مصادره کرده و تمامی کالاهای جعلی  را که ارزشی چند میلیون یورویی داشته از بازار خارج کرده است.

این شرکت، محصولات خود را به صورت انحصاری و از طریق نمایندگی های مجاز عرضه می نماید.این نمایندگی ها اصالت برند و کیفیت، خدمات و مشاوره تخصصی را ضمانت می نمایند. با مراجعه به نمایندگی های مجاز، این اطمینان را خواهید داشت که کیفیت صد درصدی را دریافت می نمایید.
به خاطر داشته باشید:

  • در زمان شک و تردید، می توانید به فروشنده متخصص خود مراجعه کنید. کارشناسان حاضر در فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار افتخار دارند تا تا به  تمامی سوالات شما پاسخ دهند و بهترین مشاوره را برای شما داشته باشند.
  • هرگز محصولات برند اشتیل را از فروشندگان نامعتبر که هیچ اطلاعاتی در خصوص اصالت آنها وجود ندارد، خریداری نکنید. جهت خرید به وب سایت های مجاز که دارای نماد اعتماد می باشند و یا نمایندگی های مجاز فروش محصولات اشتیل مراجعه نمایید.
  • مهم ترین راه تشخیص ابزارآلات باغبانی اشتیل، استانداردهای دقیق کیفیت و ایمنی آنها می باشد. متقلب ها فاقد چنین استاندارد هایی هستند. همواره به این نکته توجه کنید که حتی کمبودهای جزئی در دستگاه خریداری شده می تواند منجر به خطرات ایمنی جدی شود.
  • اجناس تقلبی فاقد قطعات یدکی بوده و ضمانت نامه و گارانتی آنها نیز اعتبار نداشته و جعلی است.

بیشتر بدانید:

https://mag.doctorabzar.com/best-chainsaws/

 

  • دکتر ابزار
  • ۰
  • ۰

کاربردی ترین ترانس جوشکاری برند آروا

دستگاه جوش زیر پودری آروا 2151 تولید کشور ایران است و در گروه ابزارهای جوش و برش شرکت آروا قرار گرفته است.از این دستگاه جوش برای جوشکاری آلومینیوم، سطوح ضخیم با سیستم جوش قوس الکتریکی SMAW و نقطه ای RSW استفاده می شود. این دستگاه، اتوماتیک بوده و نرخ ذوب بسیار بالایی دارد.
تغذیه ورودی دستگاه جوش 2151 آروا سه فاز بوده و ولتاژ ورودی آن 380 ولت می باشد. محدوده فرکانسی این دستگاه جوش 50-60 هرتز بوده و حداکثر جریان ورودی آن 95 آمپر می باشد. میزان ولتاژ در حالت بی باری در این دستگاه 76 ولت در نظر گرفته شده و جریان خروجی آن نیز بین بازه 100-1250 آمپر می باشد. این ترانس جوکاری دارای ولتاژ خروجی 44 ولت بوده و ضریب عملکرد آن نیز به 60%  با بازدهی 85% و ضریب توان 0.93 می رسد. این ترانس جوشکاری به علت وزن 88 کیلوگرمی که دارد در گروه دستگاه های جوش سنگین قرار داردو به همین دلیل جهت سهولت در حمل دارای چرخ های مقاوم و با کیفیتی می باشد.
دستگاه جوش زیر پودری 1250 آمپر، قادر به نصب الکترو اسلگ بوده و از کالسکه جوشکاری اتوماتیک، کابل اتصال دستگاه به کالسکه و 6 متر کابل انبر اتصال برخوردار شده است. شرکت آروا برای تمامی محصولات خود 30 ماه گارانتی در نظر گرفته است و این موضوع نشاندهنده کیفیت محصولات تولیدی این برند می باشد.

  • دکتر ابزار
  • ۰
  • ۰

بهترین انتخاب رنده نجاری

رنده برقی نجاری از ابزهای کارگاه های نجاری می باشد. رنده نجحاری بهترین و مناسب ترین ابزار جهت لایه برداری چوب و از بین بردن اضافی های ظاهری چوب می باشد. از این دستگاه می توان برای کاربردهای زیر استفاده کرد:

  • پخ زدن لبه چوب
  • کاهش ضخامت چوب
  • اندازه کردن درب ها و کابینت
  • یکدست سازی سطوح ناهموار
  • کوتاه کردن درب های چوبی بلند
  • بغل دو راهه برای ایجاد زاویه ۹۰ درجه در لبه قطعه کار

 مهم ترین نکات خرید رنده برقی نجاری

این ابزار برقی مدل های مختلفی دارد که با برندهای مختلف تولید می شوند. رنده های نجاری ویژگی ها، قابلیت های مختلفی داشته و به همین دلیل از قیمت های مختلفی نیز برخودار هستند. رنده نجاری به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند.رنده نجاری دستی قدرت و دقت لازم را نداشته اما نوع برقی آن دقت، سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد و کاربری راحت تری نیز دارد.

این مقاله ارائه دهنده اطلاعات لازم برای انتخاب و خرید این دستگاه می باشد. شما کسب اطلاعاتی درباره ویژگی های فنی این دستگاه می توانید بهترین انتخاب را داشتنه باشید. پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید رنده برقی نجاری

قدرت دستگاه

بر روی رنده های نجاری موتورهای مختلفی تعبیه می شود و همین امر موجب تفاوت قدرت دستگاه ها می شود. میزان قدرت دستگاه را با واحد اندازه گیری "وات" اندازه گیری می کنند. به منظور آگاهی از میزان قدرت لازم برای کارتان، توصیه می شود میزان حجم و عمق رنده کاری را در نظر گرفته و بر اساس آن دستگاه مورد نیازتان را انتخاب نمایید. افزایش عمق رنده کاری، دستگاهی با قدرت و توان بیشتری لازم دارد.

جنس تیغه 

برش و لایه برداری سطوح رنده نجاری بواسطه تیغه برش انجام می پذیرد. دستگاه انتخابی شما می بایست تیغه ایی با میزان تیزی بالا و قابلیت تیز شدن مجدد، داشته باشد. بهترین تیغه ، از جنس تنگستن یا فولاد می باشد تا لایه برداری سطوح به سادگی انجام شود. تیغه های برش در دو نوع زیر تولید می شوند:

  • تیغه رنده ژیلتی
  • تیغه رنده با قابلیت تیز شدن

ظرفیت رنده کاری

ظرفیت و یا عمق رنده کاری همانند قدرت دستگاه، در مدل های مختلف رنده های نجاری متفاوت است. این ویژگی با قدرت دستگاه متناسب بوده و با افزایش عمق رنده کاری به یک دستگاه قدرتمند نیاز داریم. این دستگاه مجهز به پیچ تنظیم عمق رنده کاری است و در قسمت زیر دستگاه ، صفحاتی برای تغییر میزان ظرفیت رنده‌کاری قرار داده شده است. صفحه عقبی ثابت بوده و فقط ارتفاع صفحه جلویی قابل تغییر است.

با تغییر ارتقاع صفحه جلویی، فاصله آن با صفحه عقب تغییر کرده و در نتیجه میزان عمق رنده کاری تغییر می‌ نماید.

عمق رنده‌کاری در حالت بغل دوراهه

این ویژگی قابلیت ایجاد زاویه ۹۰ درجه در لبه قطعه کار را بوجود می آورد.عمدتا رنده های نجاری مجهز به یک گونیا قابل تنظیم می باشند که بتوان به راحتی اندازه گیری عمق و عرض شیار را انجام داد . این گونیا از لایه‌برداری بیش‌ ازحد دستگاه جلوگیری می نماید. رنده کاری بغل دو راهه مناسب ساخت درب‌های چوبی و کابینت است.

عمق رنده کاری در حالت مستقیم

عمق رنده کاری متناسب با طول تیغه‌ رنده است و میزانو مقدار آن در تمام دستگاه ها ثابت می باشد.

  • دکتر ابزار