دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی محصول مینی فرز ۹۵۰ وات ادون

مینی فرز ۹۵۰ وات ادون قدرتی موتوری برابر با ۹۵۰ وات دارد که در حالت آزاد با سرعتی برابر با ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه گردش می کند. قطر صفحه قابل نصب برای این مینی فرز ۱۱۵ میلیمتر در نظر گرفته شده که کاربران می توانند به آسانی آن را نصب و یا تعویض کنند ؛ چرا که مجهز به قفل اسپیندال است که به منظور سهولت در تعویض صفحه تعبیه شده است. خصوصیت خوبی این مینی سنگ در این است که از بلبرینگ های ضد غبار  تشکیل شده که وظیفه ی آن حفاظت از موتور دستگاه می باشد. مزایای دیگر این محصول تعبیه حفاظ و دسته کمکی آن بوده که به منظور ایمنی و سهولت در کاربری دستگاه می باشد. از این دستگاه می توان برای انجام کارهایی از قبیل امور خانگی و صنعتی استفاده کرد. لازم است بدانید که این محصول جزو ابزارآلات برقی ارزان قیمت بوده که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب و کارایی آن مورد پسند کاربران قرار می گیرد. در ضمن در صورت مواجه شدن دستگاه با مشکلات فنی، شما عزیزان می توانید لوازم یدکی آن را به راحتی پیدا کرده و دستگاه را با قیمتی بسیار پایین تعمیر کنید.

جزئیات مینی سنگ ۹۵۰ واتی ادون

  • مناسب و ایده آل جهت امور خانگی و صنعتی
  • دارای دسته کمکی برای کاربری آسان
  • قابلیت تعویض کردن آسان تیغه برش
  • ۰۰/۱۲/۰۴
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی