دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی محصول اره عمود بر گریتک GTJS75001

اره عمود بر گریت GTJS75001 همانطور که از نام آن مشخص است این محصول از آن دست ابزار هایی می باشد که کاربرد های فراوانی داشته و در تمامی کارگاه های نجاری، آهنگری، منبت کاری و بسیاری از کارگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار کار با چوب خصوصیات و مزایای بسیاری دارد که موفق شده تا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.موتور بسیار پر قدرت با توانی معادل ۷۵۰ وات از برترین خصوصیات این دستگاه می باشد که باید به آن اشاره کرد. این موتور بسیار پر قدرت به ایجاد حرکت با سرعت گردش آزاد  ۲۸۰۰ دور در دقیقه منجر می شود.قابلیت تعویض آسان تیغه محصول از جمله مزیت های مهم این دستگاه می باشد.این محصول دارای دو شاخه صنعتی بسیار مقاوم می باشد و از طرفی دارای یک عدد تیغه همراه دستگاه و به همراه یک جفت ذغال به مرحله عرضه به بازار می رسد.

این اره عمود بر از ظرفیت برش در چوب 55 میلی متری برخوردار است و از موتور قدرتمندی جهت افزایش قدرت و کارایی دستگاه استفاده خواهد کرد. از دیگر مزایای این اره باید به بدنه خوش دست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل و همچنین قفل کن کلید اشاره کنیم که جهت راحتی در استفاده بلند مدت و طولانی از دستگاه کاربرد دارد. اره عمود بر GTJS75001 گریتک با قدرت زاویه برش 0 – 45 درجه نیز می باشد. این محصول مانند سایر محصولات و ابزار گریتک تولید شده در کشور چین بوده و جزو محصولات رده اول این کشور محسوب می شود . همچنین این اره  از ضمانت نامه ۱۸ ماهه برخوردار است. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این ضمانت نامه صرفا شامل مواردی می باشد که در دفترچه راهنمای محصول به آن پرداخته شده است.

جزئیات عمود بر 750 وات گریتک مدل GTJS75001

طراحی این محصول مطابق با اصول ایمنی می باشد که کاملا قابل اطمینان است. همانطور که ذکر شد این محصول به برند گریت تعلق دارد و این نام بدون شک  از برند های معتبر و شناخته شده چینی می باشد. علت محبوبیت آن نیز این است که محصولاتی را با کیفیت و کارایی بالا ارائه می کند و از این جهت، این مدل نیز یک انتخاب قابل اطمینان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که این محصول از جای لوله خروجی گرد و غبار نیز برخوردار است و این نوعی مزیت برای این اره به حساب می آید.

  • ۰۰/۱۲/۰۲
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی