دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آچار فرانسه فولادی اسپیرو سایز ۱۲

آچار فرانسه فولادی سایز ۱۲ اسپیرو همان طور که از نامش مشخص است، دارای فک درجه‌بندی شده بوده و با وزنی معادل ۷۳۹ گرم و طول ۳۰۰ میلیمتر روانه بازار شده است. این محصول با عملکرد دقیقی که دارد، از جنس مرغوبی نیز ساخته شده است. در واقع آلیاژ ساخت این محصول، کروم وانادیوم است که به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه از خود نشان میدهد، سبب شده است تا تولید کنندگان برای ساخت اکثر ابزارهای دستی از آن استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های آچار فرانسه ای که در تصویر مشاهده می نمایید می توان به دسته و قسمت انتهایی آن اشاره نمود که دارای روکش کربنی و دهانه پولیش شده می باشد. در ضمن استاندارد DIN3117 نیز داراست.این نوع  آچار در سایزهای مختلف و مشخص ساخته می‌شوند و سایز بیانگر طول آن می باشد. از این وسیله کاربردی برای باز کردن پیچ یا مهره‌هایی با سری شش‌گوش و چهارگوش استفاده می شود و حداکثر بازشدن دهانه آن معادل 38.1 میلیمتر است.

آچار فرانسه فولادی مدرج سایز 12 SPIRO

  • عملکردی دقیق
  • ساخته شده از جنس مرغوب
  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی