دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آچار آلن کوتاه ایت سایز ۹ 

آچار آلن کوتاه سایز ۹ ایت در باز و بسته نمودن پیچ های آلنی کاربرد داشته و درواقع یکی از نمونه های برتر موجود در بازار می باشد. ان محصول از نوع شش پر دسته کوتاه بوده و در سایز ۹ میلیمتر ارائه گردیده است. در تولید این آلن از متریالی به نام کروم وانادیوم که جزو بهترین آلیاژها در ساخت ابزارآلات دستی است، بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این محصول استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربه ای است که از خود نشان می دهد. این محصول توسط برند مطرح ایت تولید شده و تولید شده توسط کشور ژاپن است. به دلیل استفاده زیادی که این نوع آچار ها دارند، بهتر است از برندی معتبر و شناخته شده که جنس و کیفیت خوبی دارد، انتخاب شود که این برند انتخاب بسیار خوبی به شمار می رود. به طور کلی این نوع اچارها به صورتی میله‌ای ساخته می‌شود که سطح مقطع این میله شش پهلو  است و جهت ساخت آن از فلزات سخت مثل فولاد استفاده می‌شود تا مقاومت آن در برابر فشار یا ضربه  افزایش یابد.. همچنین برای افزایش مقاومت آن، قسمت نوک آن سخت کاری  می گردد.

مشخصات آچار آلن کوتاه ایت سایز ۹

  • از نوع کوتاه با کاربرد های زیاد
  • ساخت کشور ژاپن
  • کیفیت بالا و عمر طولانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی