دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آچار آلن کوتاه ایت سایز ۱۲ 

آچار آلن کوتاه سایز ۱۲ ایت همانطور که از نامش پیداست در سایز 12 میلیمتر ارائه شده و از نوع شش پر دسته کوتاه می باشد. این محصول دارای طولی معادل ۱۴۰ میلیمتر بوده و وزن آن در حدود ۱۷۰ گرم است. این ابزار با استفاده از آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده که لازم به ذکر است از بهترین آلیاژها در ساخت ابزار دستی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به  مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربه، کیفیت عالی و استحکام زیاد اشاره نمود. این محصول توسط برند ایت که نامی متعلق به کشور ژاپن می باشد ساخته شده است. این آلن برای باز و بسته نمودن پیچ های آلنی کاربرد بسیار زیادی دارد. به دلیل شش ضلعی بودن از استحکام بالایی برخوردار است و ابزار کاربردی و مهمی به شمار می رود. از این رو برای جلوگیری از خوردگی ابزار و آسیب دیدن پیچ ها و در نهایت محصول، بهتر است آلن با کیفیت و مستحکمی استفاده شود که ابزار ایت با کیفیت فوق العاده خود می تواند انتخاب بسیار ایده آلی باشد.

مشخصات آچار آلن کوتاه ایت سایز ۱۲

  • سایز ۱۲
  • ساخت کشور ژاپن
  • کارایی بسیار بالا
  • کیفیت بالا و استحکام زیاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی