دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بکس بادی جنیوس مدل 400511

بکس بادی جنیوس 400511 محصولی دیگر از برند مطرح جنیوس می باشد که دارای قدرت و کاربرد بالایی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد این دستگاه موجب خوش دستی و استفاده آسان تر از آن شده است و به همین جهت در حین کار به راحتی در دست فرد جا می گیرد. این بکس بادی فشار وروردی ای برابر با 6.2bar/90psi داشته و مصرف باد آن 90 لیتر در دقیقه است. این محصول ساخت کشور تایوان بوده و وزن و طول آن به ترتیب معادل 1.34 کیلوگرم و 9.9 سانتی متر می باشد. در حالت آزاد این دستگاه سرعتی معادل 11000 دور در هر دقیقه داشته و 678 نیوتن متر گشتاور را داراست. روی این دستگاه امکان نصب شیلنگ با قطر 3/8 اینچ وجود داشته و کاربرد آن در عمیر زیربندی اتومبیل، تعمیر موتور و گیربکس خودرو و مونتاژ موتور سیکلت است. این  ابزار بادی حجم زیادی نداشته و در نتیجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. از همین رو در محیط های کوچک و محدودیت فضا قابل استفاده است. محصولات تولیدی توسط برند جنیوس و البته این دستگاه همه دارای استاندارد های لازم بوده و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. از این جهت در میان کاربران در بازار ایران شناخته شده و مطرح می باشند. 

ویژگی های بکس بادی مشتی جنیوس مدل 400511

  • دارای حجم کم
  • ساخت تایوان
  • طراحی ارگونومیک
  • از نوع مشتی و شفت کوتاه

نظرات (۱)

خیلی ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی