دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آشنایی با کارواش 110-HP آروا

کارواش برقی 110-HP آروا 5103 مجهز به موتور دینامی 1700 وات است که دارای مخزن مواد شوینده خارجی بوده و قابلیت شستشوی خودرو و محوطه ها را دارد. این دستگاه کارواش پرتابل بوده و مجهز به چرخ و دستگیره جهت حمل راحت تر می باشد. این کارواش به صورت کم حجم و سبک وزن طراحی شده و برای نگهداری کمترین فضا را اشغال می کند. میانگین مصرف آب این دستگاه 7.5 لیتر در دقیقه بوده و به همین علت موجب صربه جویی در مصرف آب می شود. فشار آب خروجی این ابزار برقی 120 بار بوده و قابل استفاده با آب گرم تا دمای حداکثر 50 درجه ساتی گراد می باشد.

کارواش 5103 آروا دارای شلنگ فشار قوی به طول 5 متر می باشد تا کاربر بتواند بدون حمل و جا به جایی دستگاه نقاط دورتر را نیز تمیز کند. این کارواش در ابعاد 29* 36 *43 سانتی متر و با وزن 12 کیلوگرم ساخته شده است و مجهز به تفنگی قفل‌دار، افزایش دهنده به‌ طول 40 سانتی‌متر می باشد. از نکات بسیار جالب این دستگاه قابلیت نگه‌داری متعلقات روی دستگاه می باشد. گان، نازل گان، سرشلنگی، قطعه کوپلینگ، شلنگ 5 متری، عینک مخصوص، قطعه میانی گان، سوزن تمیزکننده نازل و مخزن مواد شوینده ازجمله اقلامی هستند که همراه با این محصول در اختیار کاربران قرار می گیرد.

خرید بهترین کارواش 120 بار آروا مدل 5103

  • پرقدرت و کاربردی
  • کیفیت ساخت بالا
  • محصول کشور چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی