دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جدیدترین اره برقی آروا مدل 5701

اره برقی آروا مدل 5701 برای برش انواع درختان و انواع کارهای باغبانی استفاده می شود. این ابزار باغبانی قدرتی برابر با 2200 وات داشته قادر است که در حالت ازاد با سرعت 800 دور در دقیقه گردش کند. 
اره برقی 5701 آروا دارای نشانگر میزان روغن دستگاه جهت چک کردن میزان روغن موجود در دستگاه بوده و همچنین سیستم ترمز اضطراری جهت حفظ ایمنی کاربر در حین انجام کار است. بدنه این دستگاه بسیار خوش فرم بوده و دارای دسته ارگونومیک جهت افزایش تسلط کاربر در حین کار و همچنین  بهبود عملکرد دستگاه می باشد. وزن این اره درخت بر 5.5 کیلوگرم بوده و دارای تیغه به طول 40 سانتی متر می باشد.این دستگاه دارای زنجیر اورگون آمریکا و کاربراتور والبرو ژاپن است. این محصول ساحت کشور چین بوده و همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت آروا ارائه می شود.

اره درخت بر 2200 وات 40 سانتی آروا مدل 5701

  • ساخت کشور چین
  • ضمانت نامه 12 ماهه شرکت آروا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی