دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کاربردی ترین میخکوب برقی اریکسون مدل ET5316

میخکوب برقی اریکسون ET5316 از طریق جریان برق 220 ولت تغذیه کرده و قادر است در هر دقیقه 20 شلیک را انحام دهد.این دستگاه بسیار کاربردی بوده و برای اتصال دو قطعه چوب،اتصال پارچه به چوب و... استفاده می شود. این میخکوب مجهز به خشاب با ظرفیت 100 عدد میخ اسکا می باشد.سایز میخ مناسب این دستگاه 1.5*3.2 میلی متر است.میخکوب برقی اریکسون بسیار سبک وزن بوده و حمل راحتی نیز دارد.دستگاه میخکوب برقی اریکسون بدنه ایی از جنس پلاستیک فشرده داشته و دسته ارگونومیکی تعبیه شده بر روی آن مانع از خستگی کاربر در حین کار می شود.این دسته دارای روکش نرم و ضد تعریق می باشد.این محصول معرفی شده ساخت کشور چین است و دارای یک بسته 100 عددی میخ همراه با 18 ماه ضمانت نامه اریسکون ارائه میشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی