دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آشنایی با بهترین های برند ادون

 رقابت در بین شرکت های تولیدی ابزارآلات موجب ظهور شرکت هایی متمرکز بر روی گروه خاص از محصولات شده است.محصولاتی که با تسهیل کارهای روزانه تلاش دارند تا سهم قابل توجهی از فروش ابزار را از آن خود نمایند. برند ابزارEdon نیز از این قضیه مستثنی نیست . این برند در سال ۲۰۰۱ به ثبت رسیده و دارای بیش از ۶۰۰ کارمند می باشد دارد که عمده فعالیتشان تولید انواع ابزار برقی با برند ادون می باشد.محصولات این برند شامل دستگاه، انواع مختلف ابزار برقی خانگی و نیمه صنعتی می باشند.

کشور سازنده محصولات ادون

محصولات ادون ساخت کشور چین می باشند که در بازار ایران در دسته برندهای ابزار های برقی ارزان قیمت قرار می گیرند. متناسب نبودن کیفیت و قیمت برند های ابزار موجود در بازار ایران پس از تحریم موجب شده است تا در قبال هزینه زیاد، ابزار با کیفیتی دریافت نشود.اینک ابزار ادون مخصوصا ابزارآلات برقی ادون بازار مناسبی در ایران برای راه اندازه کرده است، چرا که با قیمت مناسب، می توان ابزاری با سطح کیفی مطلوب خریداری کرد.

لازم به ذکر است که از جمله مهم ترین علت های افزایش فروش ابزارآلات ادون کمتر شدن قدرت خرید کاربران می باشد.

 

لیست ابزارهای ادون

لیست محصولات تولیدی برند ادون 

گستره محصولات ادون بسیار وسیع می باشد. در این قسمت جهت افزایش اطلاعات و آشنایی شما عزیزان با محصولات ادون، لیستی از این محصولات را که در بازار ایران فروش بسیار بالایی داشته اند، ارائه شده است.

  • بتن کن
  • پروفیل بر
  • مینی فرز
  • موتور برق
  • اره عمود بر
  • دریل شارژی
  • چکش تخریب
  • دستگاه جوش
  • دریل پیچگوشتی شارژی
  • بلوور برقی ( دمنده و مکنده)
  • اره درخت بر( برقی و بنزینی)

در دکتر ابزار تلاش شده تا بیشترین اطلاعات فنی  در باره این برند ارائه شود. پس خواهشمندیم در بخش خرید ابزار ادون همراهی بفرمایید.

کیفیت محصولات ادون

در بازار ایران برندهای از کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن و … حضور دارند. اما به علت اعمال تحریم ها در چند سال اخیر، وجود محصولات برندهای با کیفیت و اورجینال به شدت کاهش یافته است. و به همین علت در مواقع خراب شدن و آسیب دیدن ابزار،قطعات یدکی آنها به سختی در ایران یافت می شود و باید هزینه بسیار زیادی جهت تعمیر آنها پرداخت شود.به همین دلیل دسترسی آسان به قطعات جانبی ابزارآلات از مهم ترین شاخص ها در انتخاب برند ابزار به شمار می آید. به کارگیری ابزارآلات ادون  دو مزیت را در حوزه خدمات و تعمیرات را برای ما به همراه دارد. اول اینکه هزینه تعمیر ابزار به دلیل سهولت در دسترسی به قطعات یدکی به شدت کاهش یافته و دوم اینکه قادر خواهید بود تا با قیمت بسیار مناسب محصول خود را مجددا خریداری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی