دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پیشرفته ترین دریل بتن کن آروا 

دریل بتن کن 1600 وات آروا 5220 یکی دیگر از محصولات شرکت آروا است که قدرتی برابر با 1600 وات داشته و با استفاده از سه نظام پنج شیار SDS Max است انواع سطوح سنگی و بتنی را با انرژی 9 ژول تخریب کند.سرعت کردش موتور این دستگاه 4500 دور در دقیقه بوده و سیستم گردش آن نیز به صورت چپگرد و راستگرد طراحی شده است. این بتن کن  مجهز به کابل برق با استاندارد VDE آلمان بوده و دارای کلید دیمر ججهت تنظیم سرعت می باشد. این بتن کن از سیستم ضد لرزش بوده تا در حین کار کاربر لرزشی احساس نکند.تعبیه دسته کمکی با چرخش 360 درجه می تواند تسلط کاربر را در حین کار افزایش دهد.ذغال تعبیه شده برای این ابزار برقی قابلیت تعویض داشته و همچنین به منظور جلوگیری از آب شدن پوسته در گرما قسمت جا ذغالی آن از جنس کائوچو ساخته شده است.این محصول دارای استاندارد CE و  TUV می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی