دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اره زنجیری چیست؟

این نوع اره، از جمله اره های قابل حمل است که می تواند چوب را با تیغه ایی بسیار برنده برش می دهد.این اره کاربر به سزایی در صنایع دستی داشته و برای کارهای هنری با چوب و یا یخ استفاده می شوند.استفاده از این دستگاه هم مانند سایر دستگاه های نجاری با خطراتی همراه است و توصیه می شود همیشه قبل از پرش در انتهای عمق، آموزش و راهنمایی شخصی را تجربه کنید.یک نکته قابل توجه در خرید این دستگاه، این است که میزان قدرت مورد نیاز شما برای کار چقدر می باشد.چراکه هرچه قدرت اره بیشتر شود،موتور دستگاه بزرگتر خواهد بود.در این دستگاه قدرت موتور برحسب وات اندازه گیری می شود و هر چه این عدد بزرگتر باشد اره رنچیری قدرت بالاتری پیدا می کند.لازم به ذکر است هر چه حجم موتور اره زنجیری بنزینی بیشتر باشد قدرت موتور افزایش می یابد.در صورتی که اره های برقی قدرت کمتری داشته و برای برش درختان نازک و هرس کاری های معمولی مناسب می باشند.اره برقی در حین کار صدای کمتری تولید کرده اما اره ها بنزینی صدای بیشتری تولید می نماید.اما در عین حال از قدرت و سرعت بالایی در برش برخوردار هستند. جهت آشنایی بیشتر و خرید انواع اره درخت بر می توانید به فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار مراجه نمایید.

اره زنجیری

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • دکتر ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی