دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

دکتر ابزار مرجع اطلاعاتی ابزارآلات

با دکتر ابزار می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع مختلف ابزار آلات را کسب کنید و از انواع مختلف ابزار بیشتر بدانید

ما در دکتر ابزار تلاش خواهیم کرد تا جامع ترین بانک اطلاعاتی ابزار در ایران را فراهم سازیم . در این بانک اطلاعاتی قادر خواهید بود برای انواع ابزارآلات خود اطلاعات ضروری را کسب کنید و از کارشناسان خبره در حوزه ابزار اطلاعات لازم را دریافت کنید.
دکتر ابزار تلاش می کند تا خریدی با اطمینان را برای کاربران خود به ارمغان اورد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برند آ.ا.گ و نحوه تاسیس آن

در سال 1883  شرکت جنرال الکتریک توسط امیل راثناو تاسیس شد و پس از 4 سال نام آن به شرکت به آ.ا.گ تبدیل شد.امیل راثناو از اولین های ورود خط تولید به کشور آلمان بود و  با پشتکار قوی از پیشگامان صنعت ابزار شود. اولین محصول تولید شده این شرکت آ.ا.گ،لامپ برقی بود.با پیشرفت صنعت و رونق ساخت اتومبیل و کشتی بالطبع نیاز به وسایل و تجهیزات برقی بیشتر از زمان های قبل احساس می شد. شرکت آ.ا.گ فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و در آخر شرکت دایملر-بنز در سال 1985 این کمپانی را خریداری نموده و تا به حال مالکیت آن را به عهده دارد و در سال 2005 امتیاز این شرکت توسط ئشرکت الترولوکس خریداری شد. این شرکت تنها قسمتی از فعالتی خود را به حوزه تولید ابزار آلات صنعتی اختصاص داده است.این شرکت همچنان بعد از 100 سال سابقه در صنعت تولید ابزار،از پیشتازان و نوآوران این صنعت قرار گرفته است.

 

ابزار Aeg

 

خدمات پس از فروش ابزارآلات صنعتی آ.ا.گ

 ابزارآلات برقی برند آ.ا.گ از 25 ماه گارانتی از تاریخ خریداری شده برخوردار می باشد و کاربران محترم در صورت بروز هرگونه مشکل که شامل گارانتی می باشد،می توانند با به همراه داشتن ضمانتنامه یا فاکتور خرید به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز خدمات آاگ در استان خود مراجعه نمایند.

  • ارائه سریع خدمات 
  • ارائه ابزارآلات یدکی اورجینال
  •  ارائه محصولات اصل شرکت AEG آلمان
  • ارائه خدمات قبل و بعد از فروش در کلیه مراکز استان ها
  • ارائه گارانتی اصالت برای کلیه محصولات برقی و شارژی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی